کد مطلب:314149 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:167

مدت ده سال بود بچه دار نمی شد
یكی از موثقین از یك شیعه ی كویتی به نام محمدمراد نقل كرد كه می گفت:

3. شخصی بدوی از اهل سنت، مدت ده سال بود ازدواج كرده بود ولی بچه دار نمی شد. حتی به دكترهای لندن و آمریكا مراجعه كرد و نتیجه ای ندید. تا اینكه یك روز آن



[ صفحه 576]



مرد سنی جریان را با محمدمراد در میان می گذارد و محمدمراد به وی می گوید: من دكتری را به شما معرفی می كنم كه كارش بروبرگرد ندارد!

از كویت با همدیگر به سمت كاظمین حركت می كنند و به زیارت امام موسی بن جعفر و امام محمد جواد علیهماالسلام مشرف می شوند و مدت ده روز در آنجا می مانند. پس از ده روز به طرف سامرا حركت می كنند و مرقد امام علی النقی و امام حسن عسكری علیهماالسلام را زیارت می كنند. سپس به نجف اشرف می روند و به زیارت حضرت علی بن ابی طالب علیهماالسلام نائل می شوند و بعد از آن عازم كربلا می شوند و به زیارت امام حسین علیه السلام و حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام می روند. ده روز هم در اینجا توقف می كنند و به زیارت می پردازند و سپس به كویت برمی گردند.

پس از چهل روز آثار حاملگی در همسر مرد سنی ظاهر می شود و او به محمدمراد كه شیعه بوده است می گوید: مژده، مژده، كه همسرم حامله شده است! باری، مرد سنی پس از گذشت چندین سال، دارای یازده فرزند شده و اسم هر یك از فرزندانش را نیز به نام علی علیه السلام و فرزندان علی علیه السلام می گذارد.

این است عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام.